paris energy

Jag ar framme!
tro det eller ej men allt gick faktiskt bra. jag kom pa alla plan, dock med en del misstanksamma blickar och kommentarer om min instrumentkompanjon...
lagenheten ar helt underbar. battre an jag hoppades pa (dvs storre...) jag har ju ingen digitalkamera men jag hoppas att vi kommer kunna ta bilder med thomas videokamera.

stackarn ar sjuk och sov typ &" timmar inatt. det var ratt trist, men nu har jag egen nyckel sa jag kan komma och ga som jag villl :)

det finns inget internet i lagenheten an sa jag sitter pa ett litet internet café och har lite smabrattom. man nu vet ni alla att jag lever och har halsan.

men vet ni vad jag HAR? ett franskt telefonnummer!
+33 669 71 90 57

nasta gang skriver jag med svenska bokstaver och roligare saker... for an sa lange har jag bara forsokt landa.

à bientot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0