vip that's me

venredi 13 - jag overlevde. formodligen for att den vidskepligheten inte ens verkar existera i detta landet.
sa vi gick pa poshig klubb pa rue rivoli (ni vet den superlanga gatan forbi louvren och hela skiten, den ar typ '4km lang)
thomas tog nagra ol pa springnota med tva kompisar innan och jag och romain trodde inte att han skulle hitta dit, men det gjorde han. fraga mig inte hur. han var totalplakat och valdigt party. sa var det lite konsert med the yolks och vi dansade som galningar i pyttesal med valdigt lagt i tak. sa fort jag fick chansen skrek jag saklart VIVE LA SUÈDE!!!!!!! men j ag lyckades inte riktigt fa med mig nagon mobb att tala om.... suck. fullt med koola indiekids som sag ut att vara typ 16 ar var dar. ja det var najs. mycket snygga brudar. kan rekomenderas.

Monsieur T har ett projekt pa helt eget initiativ att vara vegetarian. det ar ju trevligt, sarskilt eftersom vi delar pa alla matnotor och da blir det lattare nar vi ater samma saker. men jag ar ltie orolig for honom anda. han ar van vid att kunna ata kakor till frukost och sedan sen fransk middag bestaende av.. tja, kott typ... och eftersom han vager ca 55kg (fan vad det ager att han an 10 kG lattare pojkvan... kanner mig som en neanderthalare) sa ar jag lite radd att han ska forsvinna. forsoker proppa honom med frukt, kikarter och ost for att han ska fa i sig nagon naring utom rent socker.

jag fryser om fingrarna! halla! det ska avra VARMT ffs! solen skiner juh. ska klattra upp for La butte och titta pa staaden. det gor mig lugn att kunna overblicka henne, sa kanner jag mig inte sa liten som jag alltid gor annars.

bisous

Kommentarer
Postat av: Marina

Gaaaaahh!! Du ar verkligen i Paris nu! Och vet du var jag befinner mig, over the sea i USA!! Helt galet allting ar verkligen som att ha trillat rakt ner i en amerikansk film! Funderar pa att komma och halsa pa dig pa pakslovet om jag kan for mina tema-kompisar, var temaredovisning ar nagra veckor efter vilket betyder en masssssa tematraningar for att fa koreografierna klara! >( Men men det ar kul ocksa! Saknar dig! Skulle sa vilja komma ner till dig, min tanke var att ta buss ner till berlin och halsa pa ulrike pa samma gang for att sedan ta tag eller nat bort till dig;) Vi far se hur mina planer fungerar!! PUSSSS!

2009-02-24 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0