la dernier journée

jaha, idag ar det sista dagen. fan vad jag hatar sant anda. det kanns som att man maste gora nagort speciellt, och det ger mig bara angest. ar hemma nu, i lagenehten. thomas sover, haha, som vanligt. han ar nog varldens minst morgonpigga manniska, sa fort han har gatt upp tidigare an vad som vore helt naturligt for honom sa maste han sova typ en eller tva timmar pa dagen. valdigt kul for mig... det basta ar att han blir skitsur om man vacker honom. tro mig..... men idag ar det sista dagen sa om han sover for mange SKA jag vacka honom. anda.

det ar jattefint v ader, soligt och varmt, sakert 15 graader. sa det kanns ju inte sa kul att sitta har inne. man borde ga ut och.. ja vada? det ar som att all inspiration bara har forsvunnit. men det ar nog for att det ar trist att alt blev sa konstigt och att jag ska aka hem och sa... det kan sakert bli en trevlig dag om jag bara inte tanker for mcket.

sex veckor. jag  borde ju ha skaffat en favoritplats? men staden ar sa stor... pa nagot satt kanns allting bade nytt och gammalt pa samma gang. det finns sa manga stallen att vara pa, ga till, parker att promenera i, affarer, manniskor, hus, flod... det ar sa sjukt mycket och gor mig lite yr och saltidigt uttrakad.

sa det ar sista dagen coh fint vder, forutsattningarna ar de basta. dagen ar en gava och jag ahr inte den blekaste om vad jag vill gor. packa, saklart, jo, men... det ar ju roligare att gora nar det ar morkt. darfor irriterar det mig lite att homas "maste" sova nar det ar som varmast och soligast. men det ar val sa... att vi ar olika.

annars har jag inte sa stor lust att tanka pa eller prata om att jag komer hem. jag har ltie planer. men det kanns mest jobbigt, alltihop.

och jag hatar att slosa dagar... det kansn som tt jag har gjort det ett bra tag nu.


dessutom myckades jag tappa min mobil i helgen... sa jag vagar inte ga nanstans utan thomas idag och ingen kan na mig... jag undrar vad jag ska gora hela vagen hem imorn. det ar alltid sa tryggt att pilla med mobilen, haha. och sa maste jag skaffa alla nummer igen...det ar ratt jobbigt. OCH kopa en ny mobil. inte det roligaste heller eftersom jag ar i det narmaste pank. men det kan vara spannadne att leva utan mobil ett tag.


han har sovit i en halvtimmer nu. jag kan plocka i ordning har i en halvtimme till, sen ska jag vacka liv i honom. och halsa paris fran er alla, jag lovar. jag lovar att jag ska forsoka njuta sista dagen, inte grubbla.

for en gangs skull.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Hoppas i alla fall att sista dagen blir kickass. Och se det från den ljusa sidan, snart får du träffa mig. ;) Jag har i alla fall saknat dig.

2009-03-17 @ 17:21:50
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0