veni vidi vända

sen jag bestamde mig for att aka hem har det kants mycket battre. nu nar jag har en utmatt tid ar det ju mycket lattare att njuta av det jag upplever har.

nar jag kommer hem ska jag bara koncentrera mig pa att soka folkhogskolor. sant ar ju faktiskt lmattare att gora hemma.

thomas jobbar fyra dagar i rad nu sa jag far mycket tid for mig sjalv, vilket ar ratt skont. hemmafrun spelar cello, stadar, handlar och ui lordags akte jag till en park jag annu inte varit i. den avr fantastisk! Park des buttes chaumont i 19e. jag traffade en skum snubbe som stog och stretchade sitt ben mot ett trad. han stoppade mig och ville fraga nagot. javisst... "you look so spectacular! I would like to know what you're doping with your spectacular life!"

ja, sure, det kunde han val fa veta. sa vi promenerade i parken i typ en timme och pratade om... allt mojligt. han var ganska underhallande, men skum. men det ar kul anda. och parken var fantastisk, och det var sa vrmt! minst 15 grader i skuggan. enligt vad jag har hort ar det inte riktigt detsamma hemma i goteborg... fram tills den 18e mars hoppas jag att det andrar sig, for da kommer jag hem.

det ska faktiskt bli skont att komma hem pa grund av alla anledningar jag skrivit tidigare, men samtidigt... bo med mamma och pappa, det ar bara inte sa lockande. jag kanner mig sa instangd! bast att passa pa att njuta av min langa semester!!

bises


Kommentarer
Postat av: Viktor

Skönt att du njuter av La Vie Parisienne i alla fall. Och oroa dig inte för att flytta till föräldrarna. Du kan får sova i mitt badkar om du vill. :)

2009-03-03 @ 17:04:55
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0